Layan Bosia

Sejak aku ilang keterunaan (tu cita lain lah..nak cite suma panjang sangat) Aku kini sudah berkecimpung dengan mat mat motor masa aku form 4. Bohsia dah semestinya ada bila kami melepak. Satu malam.. memberku mengajakku ke Rapat Setia, konvoi naik motor. Sesampai kami di satu restoran di sana kelihatan 3 orang gadis sebaya kami (bohsia lah kot) bersama dengan seorang lagi member aku (budak lelaki). ‘cukup untuk kita bertiga.. sorang satu’ bisik memberku. Aku pulak tiba tiba rasa stim.. teringatkan peristiwa yang terjadi dulu.. dan kenikmatan yang dirasainya.

Mulanya kami berborak.. sambil makan dan minum di restoran itu. Kemudiannya ketiga tiga awek itu membonceng sorang satu atas 3 motor kami masing masing. Tubuh badanku yang kurus membuatkan bohsia dibelakangku merungut.. ‘tapi i tak kisah lah.. janji u puaskan i sama malam ni’ katanya sambil mengusap usap adikku yang memang dari tadi dah mencacak dari dalam seluar, membuatkan aku sikit geli dan hilang konsentrasi sebentar pada motor yang aku pandu.

Seketika kemudian kami tiba di sebuah rumah. Aku pun tak tahu rumah siapa. Memberku membuka kuncinya dan kami terus masuk ke dalam.. salah sorang bohsia ni sempat pulak amik keset.. pasang dekat radio.. lagu apa ntah leh.. aku lupa dan tak ingat langsung.. dikaburi oleh bodi bodi dan bayangan nikmat yang akan dirasai sebentar lagi.. heh heh.. dengan tidak membuang masa member memberku terus memulakan projeknya dengan bohsia masing masing.. aku pulak terpaku sekejap disitu.. masih tak biasa walaupun nafsuku kian menggocak gocak.. bohsia yang diboncengku yang aku dah tak ingat namanya menarikku ke kerusi dan terus membuka zip seluar jeansku lalu menjilat jilat dan menghisap batangku yang tegang nak mampus.

Aku tidak mahu mengotorkan seluarku lalu aku buka terus seluar dan mencampakkannya entah kemana. Bohsia tadi membuka baju dan seluarnya.. dia tak pakai bra! Nampaknya awal awal lagi dah redi. Lihat pada cipapnya kelihatan air mazinya dah keluar.. membasahi cipapnya yang walaupun bukan dara.. tapi masih tembam ibarat apam balik. Aku hilang kawalan dan mula menjilat jilat cipapnya.. dia mengerang ngerang kesedapan. Member member aku yang lain pula tengah sibuk dengan hal sendiri.. aku usha dah mula memantat dah semuanya. Muka bohsia ni bukanlah cun sangat.. tapi tak kisah lah tuh.. asalkan dapat barangnya saja.

Aku cuba memasukkan jariku kedalam pantatnya yang basah itu.. ahhhh uurgghh.. uummm.. yeahhh…ahhhh.. dia mengerang dengan kuat.. membuatkan aku makin stim dan tidak tahan.. Menampakkan aku dah stim giler.. dia pun meminta aku bangun untuk dia mengulum adikku yang dah nak memancut. Tak lama dia mengulum.. akhirnya adikku meludah masuk kedalam mulutnya.. lagi lagi stim nampak gayanya dia mengulum.. habis semua ditelannya.. aku pula berasa ngilu yang amat lalu menyuruhnya berhenti. ‘hei.. apa ni.. i tak puas lagi lah!’ jeritnya pada aku yang tercungap cungap kepenatan kesedapan. Aku menggeleng kepala.. ‘sekejap lah..’ kataku sambil terpelosok pada kerusi empuk di situ.

Bohsia tu pulak jenis tak sabar sabar.. terus cium bibir aku, main gigit pulak tu.. tangannya pulak meraba pantatnya sendiri.. sambil tu dia jolokkan satu jari dalam pantatnya. Melihatkan batangku yang dah tak stim, bohsia ni pun melancapkan batangku dengan tangannya yang lembut. Kemudiannya dia mengulum gulum dan menjilat jilat habis seluruh batangku, basah dengan air liur dia. Melihatkan batangku sudah naik, bohsia ni pun cucukkan ket pantat dia tuh, aku pulak jadi macam sex-toy aje.. aku tengok muka dia dah merah.. mengerang ngerang kesedapan sambil kepalanya diletakkan diatas dadaku yang sekeping.. aku pulak amik peluang meraba raba punggungnya yang sedang menghenyak batangku itu. Bohsia ni kemudiannya mengeluarkan batangku dari pantatnya.. punyalah banyak air.. ‘i nak u jilat’ katanya sambil duduk mengangkang di kerusi.

Aku pulak apa lagi.. mulalah menjilat pantatnya yang berair tu.. bulu takde, dah cukur habis dah.. aku pun suka macam tu.. aku pun bukaklah pantatnya.. jilat jilat kat dalam.. suka habis dia sampai terangkat angkat punggung, melihatkan dia macam tu.. aku pun makin stimlah.. tiba tiba bohsia ni pegang kepala aku.. dibenamkan kat pantat dia.. habis basah muka aku kena air bohsia ni.. tengok tengok dia klimaks.. eeaahhh ahhh,, aauaahhh… eiiiiiiiiiiahhhhhhh… menjeritnya, punyalah power habis.

Aku ingatkan macam lelaki jugak.. kalau dah klimaks tu dah tak larat.. tengok tengok larat lagi, malahan makin ganas pulak tu.. diambilnya batangku lalu ditujukannya pada punggungnya.. mula mula aku ingatkan dia salah target.. aku pun suruh stop, dia tanya kenapa.. aku cakap lah salah terget.. ‘lah.. memang i nak u jolok bontot i lah’ katanya.. ‘eh.. jolok buntut sedap ke?’ tanyaku.. ‘rasalah sendiri’ kata bohsia tu lagi.. dia pun pelan pelan masukkan batangku dalam lubang duburnya.. ketat sial.. mula mula tu sedap aje masuk.. lepas tu dikemut kemutnya batang aku membuatkan aku macam terkena elektrik. Tangan bohsia ni pulak dijolok nya kedalam pantatnya.. uish.. dua dalam satu!

Dah boring jolok dalam buntut.. kitaorang baring dekat bawah.. buat posisi terbalik (69).. aku dekat bawah dan bohsia ni dekat atas. Berpeluh peluh aku masa tu.. panasnya tak terkata.. sama juga dengan kesedapannya. Masa tu sekali lagi bohsia ni klimaks. Lepas tu tukar posisi balik.. jolok pantat pulak. Dalam seminit jolok pantat tu, aku dah tak tahan.. nak memancut dah.. bohsia ni tengok muka aku semacam.. dia kata ket aku ‘pancut dalam yea..’ huh.. hentamlahhh.. bohsia ni pulak main kuat menghanyak.. aku pulak makin nak klimaks.. masa nak pancut tu aku tarik punggung dia.. betul betul rapat dengan aku.. aku pon injek dia dengan air maniku… dia biarkan.. lepas tu keluarkan batang aku sambil jilat saki bakinya.. letih macam sial.. bohsia ni pulak senyum ket aku pastu cium aku sekali ket pipi. ‘macam nilah.. baru best.’ katanya. Aku tengok member member aku.. semua tengah sedap memantat lagi.. tak keluar keluar lagi air mani, peh.. power betui. Dah biasa la tu kot.

Lepas tu aku habiskan masa dengan tengok diorang buat sex ajelah. Member aku kena balun dengan dua bohsia sekaligus. Sorang tuh duk henjut memantat, sorang lagi pulak pantat kena jilat dengan member aku. Sebijik macam cerita blue yang aku tengok. Sebab dah tak larat.. aku pun pegi minum air segelas lepas tu mintak diri.. balik ler..

itu ajelah yang dapat kucoretkan buat masa ini. Sebenonya banyak lagi cita yang ada… tapi aku rasa panjang sangat pulak dah.. lain kali aku tulis.. aku hantar lah lagi.. tapi tak lah banyak, sebab aku duduk dekat ipoh (kl tuh.. lain le.. lembah setan tuh) dan aku pun tak ‘cipok’ dengan mamat mamat bohjan ngan minah bohsia sangat.. macamĀ² tu ajelah.. lagipun aku masih muda.. baru masuk 18.

Harap pelawat laman #sexmelayu berpuas hati jugaklah dengan cerita aku.. pada kaum perempuan yang tak tahan nak sex duduk dekat ipoh ni bolehlah contek aku kalau nak servis, tapi rupa paras aku ni taklah menarik sangat.. sekadar kalau dah terdesak sangat tuh, aku boleh lah uruskan. Email aje ket aku di : bojanipoh@hotmail.com
About these ads

About kamikazer

be myself
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s